diumenge, 26 de setembre del 2010

Un any de l'Aljub

En aquestes dates fa més o menys un any que vaig reprendre el blog que havia creat i deixat el 2006. En aquest temps he desat unes 75 entrades o escrits, algunes que tenia ja escrites i altres que he anat introduint. M'ha servit per escriure opinions o pensaments que tenia ganes de dir i no sabia on dir-los.

He intentat reproduir els meus dubtes i les vivències però sempre sense entrar massa en la intimitat meua i respectant la de les persones que m'envolten que també tenen dret a tenir-la, tot i que la d'un mateix segur que traspua al llarg de tantes entrades. Segur que al final cadascú es pot fer una idea de com sóc o com penso.

Probablement, el fet d'escriure o reflexionar en  públic deu tenir una mica d'exhibicionisme, però no crec que li faça mal a ningú i si algú comparteix els pensaments o pensa quelcom diferent sempre pot fer comentaris, o, senzillament, no dir res.

Això, avui l'Aljub fa un any i ho compartisc amb qui em llegeix.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Felicitats!!

Mati.