diumenge, 9 de maig del 2010

Kayucos Van. BCN combat music

Resulta que Kike, un amic del pis de Mati, em va regalar ahir un CD amb les cançons del seu grup Kayucos Van, que també tenen penjades a MySpace,

Veig que han treballat molt i les cançons s'escolten fàcilment i amb interés. Són cançons compromeses i de "combat". I la música té qualitat, encara que el ritme, de vegades es fa una mica repetitiu, sense desmerèixer per això.


És difícil viure de la música amb els temps que corren a Espanya amb eixes premisses. Estan en un barco idealista  i veig molt difícil poder viure d'això. I és una llàstima perquè ho fan bé, fins i tot molt bé.

M'agradaria que tingueren ( a la millor en tenen però jo no les he escoltades) una temàtica més variada, amb cançons d'amor incloses, de la vida quotidiana, etc. sense renunciar als ideals anteriors.

No sé, a la millor estic un poc desfassat i existeix un públic que "compre" i "consumisca" eixe tipus de música. Perquè si una persona no ven o intercanvia la seua força de treball, de què viu?

A mi m'han agradat Kayucos Van!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Sí que hi ha marge per a "músiques de combat", o, com se dol dir ara, sí hi ha un nínxol específic que li agrada aquesta música per sobre de músiques boniques i esteticistes que sembla que viuen a un món de rosa disneylandenc.

Però, és clar, viure tot somni és difícil.. i la travessia és llarga, tota una vida.

Cadascú ha de trobar el seu equilibri i la coherència entre principis ètics, polítics, personals, i les formes artístiques. Queda tota una vida per aprendre.

A veure si vaig contribuint també amb les meves lletres ;)

Mati.